مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:402023-12-26ورزشي

خبر خوب| زنان ایران در بین بهترین های فوتسال دنیا


خبر خوبمان را از ارادت ورزشکاری به پدری زحمتکش شروع می کنیم تا برسیم به افتخارات دختران این سرزمین و دستاوردهایی که حاصل تلاش مسئولان است برای رسیدن به ایرانی آباد.

- وقتی بعد از بازی پرسپولیس، علیرضا بیرانوند در مصاحبه ای زنده در مقابل ده ها دوربین و میکروفون، از خبرنگاران چند لحظه ای فرصت خواست تا به احترام پدرش، تماس او را بی پاسخ نگذارد، شاید در نگاه اول اتفاقی عجیب و خارج از عرف رسانه به نظر می رسید اما این گلر با اخلاق مثل همیشه طوری با شوخی شرایط را مدیریت کرد که نه به خبرنگاران و بینندگان بربخورد و نه پدری که پشت خط در انتظار شنیدن صدای پسرش است.

این رفتار بیرانوند به رغم آنکه یک سنت شکنی روی آنتن زنده محسوب می شد، اما از همان آنتن زنده نیز یک پیام اخلاقی خاص و بزرگ برای همه به همراه داشت و آن هم اولویت خانواده و احترام به ارزش هایی بود که گاهی بر هر قانون و قاعده ای می چربد.

چه بساکه هواداران بیرو هم با حمایت از این رفتار بداهه اما ارزشی دروازه بان دوست داشتنی شان معتقدند که اتفاقا رسانه ای شدن این نوع رفتارها از روابط خانوادگی سلبریتی ها، بیشتر از صدها پند و نصیحت می تواند روی جوانان و هواداران اثر مثبت گذاشته و الگویی ارزشمند برای همه آدم ها در هر مقام و منصبی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| زنان ایران در بین بهترین های فوتسال دنیا

خبر خوب| زنان ایران در بین بهترین های فوتسال دنیا